ח"כ יצחק פינדרוס: "כפו עלינו את חוק החמץ"

אסתי פלד No Comments on ח"כ יצחק פינדרוס: "כפו עלינו את חוק החמץ"

ח"כ יצחק פינדרוס למימרן ב'מהדורה המרכזית' על קיצוץ התקציב: "זה יגיע לקריאה שנייה ושלישית, האזרחים ידעו מזה. אינני שאנן, נצטרך לעמוד, לעשות מה שצריך. האתגר שלנו זה החינוך.לא חיפשנו לחוקק את חוק החמץ ולא על בתי הדין. זה נכפה עלינו על ידי מערכת המשפט שהתערבו בדברים האלו, למרות שזה היה בעבר. לכן אנחנו מתערבים, אין לנו ברירה"

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ יצחק פינדרוס מ"דגל התורה" בראיון לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "חלק גדול נכנס לתקציב. זה יגיע לקריאה שנייה ושלישית, האזרחים ידעו מזה. אינני שאנן, נצטרך לעמוד, לעשות מה שצריך. האתגר שלנו זה החינוך, אם השרים לא יבינו אנחנו בכנסת נזכיר להם" הדגיש.

בעניין הרפורמה במערכת המשפט אמר ח"כ פינדרוס כי "דגל התורה ויהדות התורה בכלל עמדה בראש המאבק נגד מערכת הנשפט, היום רבים שותפים לזה, כולל אנשים מהאופוזיציה. יהיו הסכמות אבל העובדה שביהמ"ש מנהל גם את הרשות המחוקקת וגם את המבצעת, זה דבר שישתנה. אני לא רואה שבמערכת כתובת להידברות, לא לפיד ולא מירב מיכאלי. חלקם לא יודעים, חלקם משקרים לציבור. מהקריאה הראשונה ועד השלישית, יבואו אנשים. דבר שנכנס לכנסת יוצא ומוגש שונה לחלוטין".

"לגבי חוק החמץ אמר פינדרוס: "לא חיפשנו לחוקק את חוק החמץ ולא על בתי הדין. זה נכפה עלינו על ידי מערכת המשפט שהתערבו בדברים האלו, למרות שזה היה בעבר. לכן אנחנו מתערבים, אין לנו ברירה. סדרי העדיפויות זה השוואת השכר בחינוך. התקציב מבחינתנו לא יעבור מבלי זה. הגננות יקבלו משכורת כמו שמגיע להם. במוסדות הפטור יהיו 55% זה ישפיע על ההורים מיידית. זו דרישה חד משמעית שלנו".

האזינו לראיון המלא:



0 תגובות